Horvátország/Adria/utazási információk/leírások/tudnivalók

Leírások,képek,tudnivalók,hasznos információk,érdekességek

Seget Vranjica

Ez a kis falu Trogirtól 5 kilóméterre északra van.Itt minden megtalálható,ami egy csendes,nyugodt nyaraláshoz elengedhetetlen.

Itt kereshetünk szállást akár magán apartmanokban is,de van itt egy Belvedere nevű kemping is azoknak akik sátorral vagy lakókocsival érkeznek.

Kicsivel közelebb Trogírhoz található a Medena Hotel nevű üdülő komplexum,melyben szálloda és apartmanházak találhatóak.

Itt lehetőség van jet-ski és kis motoros csónak bérlésére is.De vannak még itt külömböző túrista csalogató programok is. Pl. vizibanán,fánk,csúszda.A bátrabbak kipróbálhatják a motorcsónak vontatta ejtőernyőt is.

Seget Vranjic partja elég változatos.Van itt sziklás kiépített,és aprókavicsos egyaránt.A víz mindenhol lassan mélyülő,ezért kisgyerekes családoknak is megfelelő.

A part közelében egy apró sziget van világítótoronnyal.Ide át is lehet úszni olyan közeli,de a Medena szállóban bérelt csónakkal is megközelíthető.A szigetnél van lehetőség a csónak kikötésére.Akár ezzel, akár úszva jutunk ide át gyönyörű látványban lesz részünk.

A kis szigetnél csodálatos a tengeralatti élővilág,és akár csak egy pipával + szemüveggel is gyönyörködhetünk benne.

Ha béreltünk motorcsónakot bebarangolhatjuk a környéket.Mivel egész napra elegendő benzint adnak csak a idő és a bátorságunk szabhat nekünk határt,meddig is megyünk el vele.De minden esetre megéri kipróbálni,mert szép emlékek fognak maradni bennünk.

Azért vigyázni kell ezekkel a kis lélekvesztőkkel.Nyílt tengerre ne nagyon merészkedjünk vele,de ezt a bérlésnél úgyis elmondják nekünk.

A part melett haladva szintén csodás dolgokat fedezhetünk föl.

Ez a kis romos ház nekünk nagyon tetszett

Seget Vranjica nyugodt település,nem igazán fogunk hatalmas bulikkal találkozni,melyek zavarnák nyugalmunkat.A kikőtőjénél van két étterem,melyből az egyiket magyarok vezették mikor utoljára ott jártunk.

Van két élelmiszerbolt is,melyek reggel 6-tól késő estig vannak nyitva.Itt beszerezhetjük a mindennapi élelmünket.

Oldal: Seget Vranjnica
Horvátország/Adria/utazási információk/leírások/tudnivalók - © 2008 - 2024 - szolati.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap